kainda.bloggplatsen.se

Alla inlägg under oktober 2011

Av sandra tillman - 31 oktober 2011 09:03

Hej, idag har jag vaknat av att min syster satte på tv:en där nere.

Jag somnade om men så kom min katt och väckte mig efter klockan nio  

Här är några bilder på ombygget i mitt kök förra vintern...

 

Här sitter mamma och pappa och tar en paus från byggandet....

 

Här tar pappa bort kaklet, det var ett 70-tals kök innan, min farfar bodde här innan oss men han dog så vi flyttade hit istället.

 

Vi tog bort vårt gamla golv och det var mycket som skulle göras, för vi skulle ta bort golv i hall kök och tv rum.

 

Vi var tvugna att göra mat ute, vi hade ju ingen spis att göra maten på...

Ses sen ((sandraabloggar))puss och kram!!

Av sandra tillman - 29 oktober 2011 22:39

  Idag kom det en häxa och två spöken till oss och sa ''Bus eller godis'' och vi som inte vill ha våran trädgård dränkt i toalettpapper gav dem godis, min hund är en utbildad vakt hund så hon får stanna inne hos mig vid datorn när det plingar på dörren.  

Det blev ett kort inlägg men vi ses imorgon ((sandraabloggar))  bus eller godis!!!haha...

Av sandra tillman - 29 oktober 2011 22:14

  Nu har jag haft en riktig myskväll igen med Zille och pappa.

Vi tittade på ''Svärföräldrar från helvetet'' det var jätte bra och vi skrattade jätte mkt

Mamma är på stan med sina vänninor och har lite roligt!!hihi...

Jag var till stan idag med Zille och pappa, mamma hade öppet hus idag så vi kom dit och fick alkohol fri champanj, det var jätte äckligt!!    

Nåja efter att vi skjutsat in Zille till en handbolls match så åkte vi hem och kollade på Manchesterunited-Everton det blev 1-0 till united, jag gillar ju Nani där, han är så atletisk bara!!kolla in honom....

          

Bra han är va??...

Nåja, under tiden på stan så fick jag jätte ont i mitt öra, det är nog öroninflamation, så jag kunde inte åka tillbaka till Sundsta och titta på syrran, men sånt händer väl alla någon gång, jag får bara hoppas att jag kan se Hellton spela imorgon. Ses ((sandraabloggar))puss och kram!!  

Av sandra tillman - 28 oktober 2011 23:22

    saker ni inte visste om mig,,,,

  *jag heter Kristina i mellannamn

  *Jag bor i ett villaområde

  *jag älskar djur

  *Jag har en till syster som heter Theres och en bror som heter Peter

  *Jag älskar hästar men är lite rädd för dem, hehe!

  *Jag hatar skräckfilmer

  *jag gillar inte vår rullar

  *mitt favvodjur är snögeopard

  *min fobi är ormar och småkryp

  *mitt favvointresse är handboll nu för tiden

  Min syster Therese   Min bror Peter   Therese  

Peters högt älskade bil!!

Av sandra tillman - 28 oktober 2011 23:12

Nu har jag haft myyyskväll med mamma och pappa, zille har nämligen varit på tjej kväll på landet och de har sett en underligt läskig och onormal skräckfilm sa hon.

Funderar på om hon vågar sova i sin egen säng inatt!!Skojjade bara!!

Vi har ätit tacos, sett på idol och tillbaka till eden!!    Jätte myyysigt!

Nåja nu är det lov igen och jag måste åka in med min trasiga telefon till min operatör för att få den lagad, jag hoppas att jag får min mobil lagad tills att lovet börjar.

Imorgon har jag en handbolls match mot Skåre tror jag och på söndag har vi match mot forshaga el. hammarö i handboll.

ses ((sandraabloggar)) 

Av sandra tillman - 27 oktober 2011 18:04

Nu har jag varit på skolan, Torsdag,  

Vi ska ha ett disco imorgon bara för oss sexor på skolan. Jag ska snart fundera på hur jag ska se ut då!

Det ska bli roligt. Idag har min vän Sabina namnstag så jag tar och grattar henne först. Grattis!!

Ehh, nu är det så att det är haloween snart så jag ska ändra min designe på min blogg.

Kika in då!

Ses hejdå!!

 


Av sandra tillman - 26 oktober 2011 20:35

     

Mysigt va?! Det var jätte mycket ''bladskog''där vi var när sommaren var slut.

Det lilla huset vid forssen var det ingen som var inne i, man tror att blåbärskungen bor där inne, för att vi såg honom i skogen med blå jacka och blåa skor. Det fanns inte ens en stig där han stod!  

((sandraabloggar))puss och kram  

Av sandra tillman - 26 oktober 2011 20:26

Heeejj! 

nu ska jag göra mig iordning för kvällen. Jag har gjort min spanska läxa och andra läxor som jag fick hem idag av min granne David!

     

Här är några bilder jag tog på min mobil efter sommarlovet när mobilen funkade!  

Presentation


Kul att du kunde kika in, jag heter Sandra Tillman och är jätte glad att du kunde kika in. Jag bor i Skattkärr utanför Karlstad
Jag har bott där i ungefär 7 år och annars har jag bott i Sörby en liten bit härifrån.
Jag har många vänner och ni kommer att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är bäst?
 justin bieber
 Katy Perry
 Taio Cruz
 Selena Gomez
 amanda persson
 amanda jenssen
 agnes Carlsson
 Robyn
 Mailey Cyres
 Rock mafia

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards