kainda.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2011

Av sandra tillman - 21 november 2011 10:47

Hej, jag har inte lagat min mobil än, så jag kan inte ta några bilder, men jag önskar mig en kamera i julkllapp, så det är bara att hoppas...

Jag har varit i skolan i 1 och en halv timme sen gick jag hem, jag mådde jätte dåligt, jag kände det igår också.

Nåja, det blev inte ett så långt inlägg, men det blev ett iallafall,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,puss och kram,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Av sandra tillman - 3 november 2011 14:08

Hej, ni vet ju att jag har bytt designe på min blogg igen, men jag bara älskar att designa och att ändra saker.

Det är så roligt!

I skolan håller jag på med en klänning som jag ska ha på avslutningen det här året, och jag kan inte bärja mig till julen och min födelsedag, det skiljer bara några veckor emmelan dem. Jag fyller år i Januari och julen är den 24 December, inte så långt ifrån!

Jag och mina två systrar ska på bio idag, vi ska se Tintin och efter det, några dagar efter(veckor) så ska jag och Zille gå på Breaking Dawn (Twihligt) Som ni alla kanske vet.

Jag tror inte att någon kommer att glömma twihligt, det är inte så att det kommer att glömmas bort...

Nåja det blev mkt text i förra och det som kom nu i inläggen, men det blir bättre senare när jag har fått en system kamera i julklapp, jag hoppas jag får en iallafall, då kan jag kämpa med bloggen mindre och det blir lättare för er att förstå om det är mer på bild än i text, jag vet hur det är, alla vill ju ha en blogg med bilder i, men det är lite svårt för mig.

Nåja måste gå!! Eran Sandra!));)

Av sandra tillman - 2 november 2011 21:22

Som alla vet har jag ju hösst loov!! Jag älskar det...

haha...

Jag har inte så mkt att skriva om, det har varit en ganska tråkig dag.

Mamma fick problem med bilen så pappa fick åka till stan och hjälpa henne.

Min hund räddade jag livet på för några veckor sen, ni har ju inte hört det tror jag, men hon had en pinne som störde henne och hon grep tag i den och fick den för långt in i munnen och bet av den.

Jag såg henne lägga sig på ryggen och strypas, hon bara gapade! Jag stoppade in handen och fick av en del av pinnen.

När jag trodde att det var över så la hon sig på rygg igen och det såg hemskt ut! Jag drog ut den sista biten av pinnen och den satt jätte fast men jag fick ut den! Bara då vågade jag pusta ut.

När jag kom hem gav jag Cherrie(min hund) en extra portsion med mat. Pappa blev jätte förvånad att det hade hänt, det händer ju ine varje dag, men fick jag något för det, nej! Haha...

Nu kollar jag på United mot några jag vet inte vad det laget heter...

   

Min lilla hund, ni kanske har sett förut!!

 

Hejdå nu måste jag dra, jag ska hinna med lite mer innan jag går och sover Ses eran Sandra....

Av sandra tillman - 2 november 2011 17:03

En haloween bild som jag gjorde på www.pizap.com bara.

  Haha, jag gjorde till mig lite där.

Ses eran Sandra

Av sandra tillman - 2 november 2011 14:33

Hej nu har jag städat mitt rum och fått in syrrans skrivbord, så nu sitter jag framför datorn och skriver och chattar

och tar lite kort med syrran här är en  

Puss och kram eran Sandra))

Av sandra tillman - 1 november 2011 16:38

Hej, nu har jag spelat kort med min syster Zille.

Det blir ett kort inlägg men vi måste hinna med bussen till stan, Zille har handbolls träning och jag ska kolla på.

Puss och kram eran sandra<33

Av sandra tillman - 1 november 2011 14:01

 Nu har jag varit hos Gripen igen, femte gången, jag tog blodprov och halsprov och en massa andra prover för att kolla ifall jag hade en bakterie som inte var bra i kroppen. Det är bra att de tar tag i det nu, jag har ju haft jätte mkt besvär nu under året och några år tillbaka  

Nåja idag har jag varit med Mimi och så ska jag städa på mitt rum, mest under sängen! :D

Jag har nog inte städat på mitt rum på ett br tag! Dags att städa det tyckte mamma.


Jag och min gosiga storasyster Therese och Zille, Zille är bara nio minuter äldre än mig, vi är tvillingar!

Vi ska gå på twihligt 4 snart, nästan direkt när den kommer ut. Det ska bli spännande!

   

Ses eran Sandra


Presentation


Kul att du kunde kika in, jag heter Sandra Tillman och är jätte glad att du kunde kika in. Jag bor i Skattkärr utanför Karlstad
Jag har bott där i ungefär 7 år och annars har jag bott i Sörby en liten bit härifrån.
Jag har många vänner och ni kommer att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är bäst?
 justin bieber
 Katy Perry
 Taio Cruz
 Selena Gomez
 amanda persson
 amanda jenssen
 agnes Carlsson
 Robyn
 Mailey Cyres
 Rock mafia

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards