kainda.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 29 december 2011

Av sandra tillman - 29 december 2011 23:38

Heej mina goa bloggläsare!!!    

Nu under den tiden jag inte har bloggat, har jag haft en massa jobb med min sporter jag håller på med

och så har det ju varit jul och en massa fina presenter!

Men jag fick ingen systerm kamera som jag har önskat mig i två år...

Jag hoppas att jag kan få en till min födelsedag i Januari...

Idag skulle jag vara med på ett disco på fritidsgården, men Julia sover över så det blev inget.

En suddig förstorings bild, klockan är 23:45 och jag är såååååååå trött!!  

Nu ska jag lägga mig och sova ut.

Imorgon ska jag få hit en snickare som ska bygga in en garderob på min övervåning. Iallfall var det min våning tills min syster Zille flyttat upp och krävde halva våningen åt siig själv.

Inte precis vad jag velat men man kan ju alltid skaffa nyckel till smink, smycken, kläder, rummet, hudvårdsprodukterna,datorn, plattången, hårblåsen, mina egna fina runda värmeljus, min enorma spegel, mina pengar, balsamsprejen, skorna, min jacka o.s.v...  

Presentation


Kul att du kunde kika in, jag heter Sandra Tillman och är jätte glad att du kunde kika in. Jag bor i Skattkärr utanför Karlstad
Jag har bott där i ungefär 7 år och annars har jag bott i Sörby en liten bit härifrån.
Jag har många vänner och ni kommer att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är bäst?
 justin bieber
 Katy Perry
 Taio Cruz
 Selena Gomez
 amanda persson
 amanda jenssen
 agnes Carlsson
 Robyn
 Mailey Cyres
 Rock mafia

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards