kainda.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 30 december 2011

Av sandra tillman - 30 december 2011 20:08

Hej friieeeeeends!!!!

Nu är jag så glaaaaaaad!!!!  

Nyår är snart och jag fyller snart år!!

Jag älskar att få saker! Så ett tips om ni ska imponera, ge mig en massa saker...

Här är min önskelista...

Jag önskar mig...

mest av allt... En system kamera

1. Justin Bieber parfym

2. en massaaaaaa smink och hudvårds produkter

3. Presentkort, jag älskar att shoppa, det är det bästa jag vet!

4. datormus till datorn

5. cementblått nagellack

6. Twiliht, allt som har med det att göra ps. hellst filmerna förutom 1:an

7. puder

8. ljusröda converse

9. Luis fotbollsskor

10. ny snygg bikini till sommarn

och sist men inte minst... en systemkamera

Det var det...

Pööööööss på er friiieeeeeeeends!!!! Love U!!   

Presentation


Kul att du kunde kika in, jag heter Sandra Tillman och är jätte glad att du kunde kika in. Jag bor i Skattkärr utanför Karlstad
Jag har bott där i ungefär 7 år och annars har jag bott i Sörby en liten bit härifrån.
Jag har många vänner och ni kommer att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är bäst?
 justin bieber
 Katy Perry
 Taio Cruz
 Selena Gomez
 amanda persson
 amanda jenssen
 agnes Carlsson
 Robyn
 Mailey Cyres
 Rock mafia

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards